全黑型佬風 Tudor Black Bay Dark

Tudor Black Bay家族龐大,不過講到最eye-catching的一款,一定唔少得用上PVD黑鋼的Black Bay Dark,All Black設計多了一分軍錶風味,行開型格風或軍事風的你最適合!

其實Black Bay Dark都係鋼錶,不過就特別在磨砂鋼之上鍍上一層黑色PVD,而黑色潛水錶圈就係用黑色陽極氧化鋁字圈,兩種材質層次分明,全黑設計的確非常煞食。

與其他Black Bay一樣,呢款79230DK配置MT5602自家機芯,具備C.O.S.C.天文台認證,係公認有口碑的機芯;另外亦配置200米防水及70小時動儲,合格有餘,以二萬多價錢來說可謂十分抵玩。

設計方面,當然唔少得一貫的雪花針及圓拱形藍寶石水晶鏡面,41mm錶徑的它,錶面以黑白簡單的雙色設計為主,而防水深度指示及三角標記特別用上紅色,係Black Bay Dark獨有,更加有軍錶感覺,甚至令人諗起Rolex人氣王Sea-Dweller的單紅設計!

鋼帶及皮帶各有風味,仿古皮帶表層有顆粒,感覺比較粗獷;鋼帶款就全部用上PVD黑鋼,經黑色霧面特別處理,質感獨特。不過,因為另外配置Tudor官方鋼帶比較昂貴,所以建議先買鋼帶款,再額外購置皮帶比較划算。