原汁原味復刻款 Panerai Mare Nostrum

冇睇錯呀,呢款冇乜Panerai感覺的錶,原來係Panerai復刻品牌首款計時錶Mare Nostrum而來嘅。
佢用咗時下流行嘅深藍tone,加上偏灰的指標以及不銹鋼測速錶圈,的確復古味滿瀉!隨盒仲會附送呢隻精緻的金屬戰艦,代表Panerai的海軍傳統,極有質感,限量一千隻,好有意義~

Mare Nostrum的歷史都幾曲折離奇,早在1943年,Panerai就以佢為名推出史上第一款計時錶,可惜在整咗三隻就宣告停產,就連Panerai自己都冇留低成品。1993年時,Panerai在有限的資料下復刻Mare Nostrum(Ref.5218-301/A),不過仍在不久後宣布停產。

後來在拍賣會中,Panerai以132,000瑞士法郎奪下一隻1943年出品的Mare Nostrum,於是便推出在尺寸、顏色、材質均更忠於原著的Mare Nostrum PAM00300及PAM00603。縱然如此,52mm的大錶徑的確令人略為卻步,今年Panerai再復刻的1993版本Mare Nostrum PAM00716,設計貼緊現時潮流,終於引起唔少人注意。

與Luminor或Radiomir相比,Mare Nostrum Acciaio係截然不同的風格,睇慣Panerai「從一而終」風格的,可能會覺得不夠signature不過,Panerai特登復刻大熱的深藍錶面,錶圈亦加上測速計Tachymeter,感覺冇初版咁單調,而且鈦金屬錶殻略帶的啞色光澤頗有質感,平面的錶面設計效果反而顯得復古,比起現時唔少標榜懷舊的手錶更勝一籌!

最原汁原味嘅係,Panerai冇改用新機芯,而係繼續用93年版本的OP XXXIII機芯及Dubois Depraz計時元件,動儲達42小時,並且獲瑞士官方天文台C.O.S.C認證,大家唔需要對廿多年前的出品感到懷疑。限量1000隻雖然唔算少,但作為相當傳神的復刻版本,相信會引起一輪追捧!