優雅運動的代名詞 Rolex Yacht Master

唔好再話Rolex Sports Watch悶喇,有冇問過Yacht Master先? Yacht Master一向走優雅運動風,淨係個立體浮雕錶圈及新鮮配色已經夠吸引,襯到衫又夠特別,最受年青一代的錶迷歡迎!

其實Yacht Master早在1992年已經推出,不過在2015年BaselWorld時,Rolex一於為佢改頭換面,就連依加大受歡迎的Oysterflex膠帶,都係率先係Yacht Master上試水溫,睇得出Rolex都視買Yacht Master的錶迷為接受能力夠高的一群!雖然Yacht Master 外表同Submariner非常相似,不過作為遊艇揚帆出海用手錶,以及Rolex比較年輕的系列,Yacht Master主要在以下幾點展現與別不同:

立體浮雕錶圈

如果大家有留意,Submariner、GMT Master II等陶瓷錶圈,其實係通過刻鑄數字和刻度,再以PVD技術鍍上一層鉑金、黃金等貴金屬,然後沉積在凹槽當中,面層再經拋光,陶瓷硬身又不易刮損,非常適合運動錶。

至於Yacht Master的錶圈,以玫瑰金、鉑金等貴金屬製成,並採用浮雕處理,拋光數字與啞光磨砂呈現兩種質感,加上數字偏大及闊身,顯得大方貴氣,相比起陶瓷圈的功能性,Yacht Master的貴金屬圈更多係強調貴氣及美觀,追求外表的錶迷必定喜歡。

獨特材質及配色

大部分Rolex Sports Watch都係用黑、藍等深色系,雖然亦有搶眼的Milgauss電鍍藍面,但又略嫌太過非主流。

Yacht Master幾種顏色配搭新鮮得嚟不失優雅,無論玫瑰金配朱古力面,又或者灰圈藍針,同樣令人眼前一亮!相信大家都估唔到,Rolex在經典外型不變的大前提下,都可以咁stylish同fashionable。

雙向旋轉外圈、兩個尺寸

Yacht Master雖然擁有一定防水(100米/330呎),不過因為唔係潛水錶嘅緣故,錶圈可以雙向旋轉,方便佩戴者計算唔同時間。

另外,有別於運動錶系列只有一個尺寸的常規,朱古力面及灰面分別有40mm及37mm兩個尺寸,加上顏色夠中性,唔少人都鐘意買嚟當情侶錶佩戴。