簡單而不花巧 木村拓哉愛錶Rolex Explorer I

廿年前一套《戀愛世紀》,捧紅的唔只係木村拓哉、松隆子,又或者係嗰粒無處不在的水晶蘋果,仲有木村手腕上的勞力士Explorer I Ref.14270,更令呢隻唔算熱門的款式引起搶購,絕無誇大!除咗明星效應,究竟Exploer I仲有咩魅力?

Explorer I ≠ Explorer II

首先,唔好以為Explorer I就係舊款,其實Explorer I與Explorer II係兩個截然不同的款式:Explorer II有一個數字外圈,通過GMT橙針可以得知第二時區時間,可以視之為新的Explorer Product line;而Explorer I就係由50年代推出的手錶一路傳承而來,錶圈只係單純磨光,維持手錶簡潔的外觀。

簡單就是美

又係勞力士運動款,究竟有咩特別?Rolex 214270係偏小的39mm錶徑,男女戴都非常適合;用上藍色夜光Chromalight物料,比綠色夜光錶面更顯獨特;錶面設計以簡約為主,冇太過複雜的功能,介乎運動款與休閒款之間,清新而純粹;3、6、9數字及三角形刻度亦與初代Explorer I一脈相承,有非常悠久的歷史意義。特別稱唔上,但就係呢份簡單而不花巧,吸引咗唔少錶迷的留意!

Explorer I 從何而來?

每隻勞力士背後都有一個故事,Explorer當然亦冇例外!1953年,世界最高峰珠穆朗瑪峰才首次被人類征服,其中探險家Tenzing Norgay就是手戴勞力士攀上高峰。之後,勞力士正式為手錶命名為「Explorer」,其後不斷改進,最新版本換上3132型機芯,採用Parachrom雙層藍色游絲及Paraflex避震裝置,確保手錶係極端環境下仍然運作自如。

明星效應

木村戴Explorer I,絕對唔係因為勞力士贊助,而係佢本身就係一個錶痴兼勞力士fans!除咗《戀愛世紀》,隔咗十幾年後,佢亦係《HERO 2》再戴Explorer I Ref.14270,睇得出呢個款式都係歷久不衰。