大膽迷彩配色 18年AP新款Royal Oak Offshore

18年新款終於陸續到貨,AP當然一如既往以Royal Oak Offshore系列最受歡迎,不過今次介紹的迷彩ROO,就竟然比普通黑藍色更引人注目!冇計啦,呢隻AP的軍事氣息非常強烈,迷彩錶帶、米色錶面、綠陶錶圈⋯⋯究竟有幾多高級品牌願意推出咁大膽的配色?

講起綠色陶瓷錶圈,大家一定會諗起另一個龍頭牌子Rolex,佢地隻綠水鬼過咗咁耐仲係非常炙手可熱,可見大家並唔係唔接受綠色。
不過,呢隻AP的配色就誇張好多,將迷彩的顏色用係手錶的不同部件,再加埋一向巨型的八角形錶圈,格紋錶面等,一出場已經先聲奪人。而且,綠色陶瓷錶圈以氧化鋯材質製成,再以鑽石磨頭拋光打磨,髮絲紋的紋理極有質感~
呢隻巨型又粗獷的ROO,的確唔係一般人可以carry得起,最好手臂有返咁上下粗壯,先至襯得起呢隻新款~至於擔心太過浮誇嘅錶迷,其實可以換返原裝附送的軍綠錶帶,與迷彩帶一樣經噴砂處理,有消光與防滑效果,軍事迷一定buy!