主打年輕設計 層次感VC Quai de l’Ile運動錶

【入門VC運動款】雖然Vacheron Constantin一向高門檻,但再高級的品牌,都會推出一兩個入門款吸引錶迷入門!今次介紹的Quai de l’Ile系列,主打年輕特別的設計,洗甩VC向來比較成熟老成的形象,但係性能設計都仍帶有VC的獨特質感,十萬左右的價錢,究竟諗唔諗得過?

就咁睇,好似同一般運動錶冇乜分別;細心一睇,呢隻Quai de l’Ile用咗圓形錶圈+酒桶形錶環+枕形錶圈,疊加呈現出三種手錶形態,極有層次感!

錶面設計方面,日期及時分顯示呈同心呈現,從日期圈到小時刻度,數字從小到大向外擴散,令人看得非常舒服,又唔會本末倒置或引致混亂!另外,機芯及底蓋同樣印有日內瓦印記,彰顯VC頂級品牌的身份,證明就算只係入門款,VC亦冇放棄自己的品質保證!

VC獨特的品牌美學的確非常吸引,所以大家不妨跳出圈圈,研究一下大路牌子以外的高級手錶,VC絕對值得考慮~