高級優雅運動錶之選 Vacheron Constantin Overseas

VC個中文名「江詩丹頓」已經改得非常出色,優雅又有氣勢,估唔到連系列名都改得好好聽,例如以下介紹的Overseas系列,中文名叫「縱橫四海」,令人諗起發哥套經典電影,霸氣又入屋呀!

Overseas係VC的運動錶系列,一向以斯文儒雅的運動錶見稱,在實用俐落的外型下,蘊含俐落簡潔的線條美,以及優雅細膩的打磨細節,令Overseas的定位唔只係單純運動錶,更加可以作為一隻business watch,甚至係dress watch而存在!呢點亦係普通運動錶如Omega、Tudor等就算幾熱門,但亦未能夠涉足的行列。
Overseas的設計相當有特色:立體六齒馬爾他十字錶圈層次感十足,錶殻及錶扣都藏有VC Logo馬爾他十字,整體設計帶有少少復古嘅雅緻,辨識度極高。再者,馬爾他十字錶圈令手錶唔會太過圓潤,立體的稜角帶幾分硬朗,的確比其他牌子的運動手錶獨特~
最後不得不提日內瓦錶記,係歷史悠久嘅品質保證,極有權威性,唔只講求性能、精準,就連打磨細節都有要求,更會追求「血統純正」,規定所有機芯和其他元件的組裝、調校、裝嵌以及腕錶整體的檢測步驟必須喺日內瓦境內完成,接近係最高級的機械錶標準!
Enquiries
Enquiries