IWC經典配置Santoni皮帶
人手細膩上色夠煞食

唔少人都會問,初入門買邊款IWC好,Rare Rare可以好肯定咁答你,買皮帶款IWC一定冇錯! 
點解?因為IWC最出名的Pilot Watch,一向都係以皮革作為經典元素,有型又有復古味,襯鋼帶就有少少跌watt了;至於另外兩個招牌系列Portugieser及Portofino,以平衡優雅的斯文款為主,同樣襯皮帶最fit!
-22%
Enquiries
Enquiries

而且,皮帶一向可塑高,dress watch揀皮帶款已經係常識,哪怕係日常活動或者返工返學,皮帶錶亦同樣大方得體,就算行型格風,襯哂皮褸軍褲,皮帶錶亦同樣fit到漏。皮帶惟一一個缺點,就係唔太適合會出汗嘅日子/活動,一向有唔少人投訴夏天出汗戴到條皮帶有異味,咁啱差唔多轉季,又係皮帶大軍出動嘅時候喇!

IWC的皮帶有咩特別呢?佢係由意大利著名的皮具廠Santoni生產,全人手製作,出哂名上色細膩,單係上色已經有七個工序,之後再要剪裁、縫線、修飾皮帶等,相當繁複。所以,唔好以為皮帶就係廉價又簡單,只係因為你未搵到高品質的皮帶咋~

-25%
Enquiries