【來自未來的手錶? 】高科技機械感 IWC Ingenieur萬年曆

IWC的Ingenieur系列雖然比較小眾,但定位同設計都非常鮮明,絕對有理由相信IWC將各種大膽新奇的創意全數奉獻畀Ingenieur:唔係用奇特的材質,就係具備複雜嘅功能,確實錶與其名,以精密的微型科學呈現工程師的本質,極有未來感,今次介紹的IW379201就係一個好例子~

IW379201係萬年曆,不過就跳出框框,以科技感展現傳統的機械工藝,唔講唔知係老牌瑞士錶!方形數字、粗針、黑白色對比強烈,而且三個小錶盤係半透明的藍寶石水晶玻璃,數字跳動時可以睇到背後的機械運作,新奇又有立體感,鐘意機械感的錶迷應該相當驚喜。

另外,IW379201以賽車駕駛儀錶盤為靈感,以堅固輕盈的鈦鋁合金為錶殻,冰冷的金屬光澤與黑白錶面好夾,極具科技感。
 
可能令唔少人失望嘅係,IW379201作為萬年曆並冇具備月相顯示,始終月相盤比較柔美,同標榜機械感的Ingenieur唔太合襯,顧此失彼反而更唔討好。不過,IWC就以非常創新的「錶中錶」取而代之,12時方向的錶盤係時、分累計計時,唔洗分咁多個計時盤,省時又方便。
可惜,2017年IWC為Ingenieur改款後,新款設計趨向保守,雖然外型仍然獨特,但第一眼望唔再令人驚艷,就好似Pilot Watch系列咁愈嚟愈向主流靠攏,確實令人惋惜。其實, 筆者甚至覺得呢款Ingenieur可以擠身高級運動錶的行列,唔知你又點睇?