2020 勞力士和帝舵宣佈延後推出新款腕錶

等了又等,錶友每年最期待的 Baselword Watches & Wonders Geneva 兩大錶壇盛會都隨著新冠肺炎疫情於全球蔓延的情況下相繼取消和延期。一眾大品牌甚至最近都因防疫暫時關閉錶廠,勞力士及旗下姊妹品牌帝舵亦於剛剛 4 8日宣布將原定於430日的年度新作發表無期順延。

一眾勞迷或多或少都會失望,但理解到各地政府防疫政策及預防群聚等諸多考量下,今次 Rolex Tudor 品牌的決定亦都算是無可厚非。香港勞迷估計最快都要等明年 2021 巴塞爾錶展才可以見到新勞的蘆山真面目。

今年無新錶出是好事還是壞事?好事大概是勞迷今年可以儲儲銀彈準備明天再出擊!事實上一年一度的香港小姐都延遲到 2021 牛年再選,打趣說上屆港姐可以冧莊做足兩年港姐,我們都可以類比出 2019 年既 Rolex Tudor 新款手錶都可以做足兩年新款,對於買入左 2019年新款既錶迷都未嘗是一件好事!

希望在明天,吾知各位錶迷又點睇?

在家抗疲的日子有時間 click  入去以下兩篇舊文,同我地一齊回顧一下 2019年既三隻新款 Rolex,吾知你又仲會吾會考慮入手?

Feature

深入解析 為何19年新勞新意欠奉?

星期三Rolex新款一公佈,頃刻已引起瘋傳,但卻有不少聲音批評新錶「沒驚喜」,只是新瓶舊酒,改改新機芯及錶帶便完事,「沒啥誠意」。

Latest

【2019 Basel】Patek Philippe 新錶快訊

2019 BaselWorld即將開鑼,錶展焦點之一Patek Philippe率先在官網公佈新錶資訊,全曆鋼款Nautilus相信會引起追捧,另外卡其綠新Aquanaut被錶迷謔稱為「手榴彈」,的確頗有軍錶風味!