Omega Moonwatch的故事(1)電影《First Man》

聽日放假嘅大家,有冇諗過做啲咩好?作為錶癡,梗係要睇《First Man》(《登月第一人》)啦!

我哋都成日講Omega Speedmaster經過種各項測試、六次登月有幾威,不過始終唔夠影像直接,咁啱今次電影亦忠於真實事件,戴住Omega一齊登月,點可以唔入場支持?

(無劇透)《First Man》呢套電影聚焦並非激動人心的登月英雄,又或者壯麗宏偉的太空任務,而只係登月第一人Neil Armstrong岩士唐背後的故事:Armstrong其實都只係一個有血有肉的普通人,性格平實甚至有啲木獨,家庭存在唔少問題,又面對隨時犧牲的任務,究竟Armstrong點樣應對呢一連串的衝擊?

電影將改寫人類歷史的太空任務變得更真實及人性化,雖然有唔少人直言「有啲平淡」,不過睇慣無悶場商業大片的你,不妨試試用另一個角度睇下登月任務。

而作為忠於真實的電影,在《First Man》電影中,包括Neil Armstrong在內的太空人全數配戴Omega Speedmaster執行任務,就連平時日常生活都會戴住Omega。Armstrong作為阿波羅11號指揮官,講過一句非常著名的說話:That’s one small step for man, one giant leap for mankind.(這是我個人的一小步,卻是人類的一大步),並在降落月球後率先走出太空艙,成為登月第一人,及在月球留下一個腳印。如果用放大鏡睇某部分Omega Speedmaster月相款,會發現月球有呢個小小的腳印,非常像真!

Omega成功獲選為月球錶,自然要歷經一番龍爭虎鬥:NASA篩選咗幾個品牌接受極限下的生存測試,要求非常嚴苛,測試環境包括濕度大於98%、溫度加熱至93℃再馬上降溫到-10℃、重力驟加驟減等等,更須承受猛烈撞擊!

其他品牌出現變形、停止運行等問題,只有Omega Speedmaster成功通過所有測試,所以就獲選為登月手錶,亦有Moonwatch的稱號。

當然,Omega亦夠爭氣,6次登月任務當中也表現得非常出色,在阿波羅13號遇到危機之際,亦依靠月球錶的計時功能曾經逃出生天,難怪直到依加,Speedmaster人氣依然高企。