再度復刻 中古優雅運動錶Jaeger LeCoultre Polaris

今年Jaeger LeCoultre 推出全新系列Polaris,原來已經係品牌第三次推出呢個系列喇!究竟點解呢個JLC系列彈出又彈入?

1968年誕生嘅佢,曾經在70年代被石英浪潮淹沒,08年曾經推出兩隻復刻紀念款,大受歡迎,於是正值今年系列50週年,Polaris終於強勢回歸,正式成為一個常規系列喇!

1968年,JLC推出Memovoc Polaris,具備防水及響鬧功能,名稱有極地探索的意味,獨特功能加上優雅外型,難怪停產後仍大受二手市場歡迎。今次復刻Polaris系列,將錶圈變得纖幼圓潤,以及改善錶冠手感,整體外型大致不變。如果你唔清楚Polaris的歷史,佢會係一個略帶中古優雅氣息的運動錶;如果你熟悉Polaris,相信會為JLC忠於原作的復刻感到驚喜!

而筆者最欣賞的一點,唔係方形圓角的大數字時標,亦唔係粗梯形刻度,反而係經太陽放射紋、磨砂顆粒及緞面打磨處理的錶面,不同外圈涇渭分明,令人賞心悅目,極富層次感,十分漂亮。

今次率先介紹其中兩款手錶:Polaris Automatic及Polaris Chronograph。

Polaris Automatic 

最簡潔俐落的款式,不過細節位亦絕不含糊,雙錶冠分別可以調校時間及旋轉錶圈,作用類似潛水圈,可以作簡單計時,入門款來說非常不錯。

Polaris Chronograph 

計時款通常係一個系列就最歡迎的款式,有運動氣息之餘,不同的小圓盤又可以增加手錶及實用性,再加上測速外圈,的確令手錶的可觀性大增!

今次Chronograph係Polaris未曾推出過的款式,頗有新鮮感,尤其係搶眼的藍面啡帶設計,不其然令人諗起IWC Pilot’s Watch小王子特別款,Classic又富Vintage味。

Jaeger-LeCoultre

Polaris Q9008470

Enquiries
-26%
Enquiries
Enquiries