紋身師的幾何符號學
Hublot Big Bang Sang Bleu

Hublot一向多花臣,最鐘意挑戰大膽設計,呢隻充滿幾何意味的Big Bang款,又六角形又三角形,甚至連一支指針都冇,相信都會成頭問號。如果有涉獵開文化、藝術方面資訊,就會知道佢係Hublot與英國紋身店Sang Bleu的合作款式,比例和諧又完美,複雜而充滿符號美,非常特別!不過,相信錶迷睇完第一眼都會即刻浮現一個問號:究竟點樣睇時間?

別出心裁的錶面其實出至Sang Bleu創辦人Maxime Büchi的手筆,佢筆下的紋身作品,處處透露出佢有多崇拜幾何符號及追求完美,而今次更乘著與Hublot的合作,將圓形、三角形、方形等線條互相交錯重疊,立體又令人眼花繚亂,將手錶化身獨特的設計品,有理念有實際。

功能方面,呢隻Hublot繼續顛覆大家的讀時習慣,錶面有三個交疊的鍍銠八角形,由大至小、外向內分別係小時、分鐘及秒顯示,層層延伸至45mm鈦金屬錶殻,展現出幾何圖形的神秘與複雜,只要習慣咗新式讀時,相信都不成問題。

最重要的是,的確甚少瑞士品牌可以carry得起Sang Bleu變幻複雜的幾何圖案,亦未必勇氣顛覆手錶向來注重讀時清晰的傳統觀念,但係冇乜歷史包袱的Hublot,自然要走一條與別人不同的路,令呢隻獨特鮮明的Big Bang Sang Bleu,毫無懸念地、從裡裡外外都充滿Hublot氣息。