新鮮滾熱辣代言人 陳奕迅在Zenith廣告戴咩錶?

早前報導過陳奕迅成為Zenith最新全球代言人,唔少人都好想知Eason喺廣告戴緊咩錶,其實就係Defy El Primero 21 Full Diamond,鏤空設計及功能相當把炮,係難得一遇嘅好錶!除咗豪華鑽石款,普通鋼版其實都擁有同樣功能,價錢親民得令人非常驚喜,即刻睇睇呢隻錶有咩特別之處,竟然值得我地大力推薦?

El Primero 21,顧名思義,就係招牌機芯El Primero 21的廿一世紀版本,令呢個傳承以久的世界首枚自動計時機芯隨住時代進步,將傳奇繼續延續落去!普通機芯每小時震頻28,800,而一般El Primero機芯已經高至36,000,不過El Primero 21系列的9004新機芯,每小時震頻竟高至360,000(50赫茲),非常誇張!

咁高震頻,咁究竟有咩用?咁就要講講呢隻El Primero 21的功能喇。它具備秒、分鐘計時及動儲顯示,就咁睇好似冇咩特別,其實秒計時可以精準至百分之一秒,即中央秒針會以每秒一圈的閃電速度旋轉,至少需要50赫茲的震頻先可以做到,完全體現到Zenith有多追求計時精準度!

唔少人擔心計時消耗巨大會影響走時,Zenith當然亦有注意到呢個問題,於是配上雙擒縱系統,以順逆時針轉動分開走時上鍊及計時上鍊,完美解決動力問題,非常貼心~

設計方面就係複雜細膩的鏤空面,鏤空錶面通常索價甚高,但呢隻Zenith的公價就十分公道,亦冇交行貨,機芯打磨得非常精細,可以看到雙擒縱系統的轉動,如果連背透都滿足唔到你,呢隻Zenith就啱哂你需求喇!

Defy El Primero 21
95.9000.9004/78.R582

Original price was: $102,200.00.Current price is: $70,000.00.

Zenith Defy El Primero 21,細膩精緻的鏤空錶面率先吸引錶迷目光,但最令人讚嘆的,絕對是突破性的1/100秒計時,並透過機械組件完美呈現機芯的律動,確實不負Zenith的美名,價錢絕對是良心價,非常值得購買!

Read more