2018鐘錶界大事回顧

踏入2019年,SIHH及BaselWorld就嚟開鑼,係展望2019有咩新錶時,等我地一齊回顧返2018年錶界有咩大事~係你心目中,2018邊件事最令你震撼?Swatch Group退出Baselworld? 百事圈壟斷錶界頭條?定係各大品牌輪流任命代言人,包括港人非常熟悉的陳奕迅、周杰倫?

1.話題新作

年初永遠係錶界的大日子,兩個錶展夾夾埋埋推出一大堆新錶,究竟邊隻錶足足畀人講足一年?話題最多當然係Rolex及Tudor的百事圈GMT,而IWC 150週年推出的一系列手錶,尤其係Pallweber跳字錶,注目程度亦相當高!另一邊廂,Omega新推出的波浪紋Seamaster 300雖然只係入門錶,但就因為出色外表及功能,相當受歡迎。

2. 新錶趨勢

前幾年手錶愈出愈巨型,就連47mm的誇張size都有唔少人爭住買,但近年各品牌都傾向推出較為纖薄及細小的款式,AP年頭就公佈研發五年的超薄萬年曆,而以大軍錶起家的Panerai,旗下的Luminor Due更首次出現38mm款式,令女錶迷都可以享受PAM的魅力!

3. 代言人遍地開花

Tudor自2017年起陸續邀請碧咸、Lady Gaga為代言人,效果立竿見影。到咗2018年,Tudor將目標放到亞洲市場,以紅遍中港台的周杰倫為新系列1926代言,而Panerai就以反町隆史出任品牌大使,至於今屆世界盃大放異彩的法國球員Kylian Mbappé,就成為Hublot的代言人。

當然,絕對不能不提香港代表陳奕迅,一曲《陀飛輪》令他的手錶形象深入民心,佢今年就成為Zenith全球代言人,令唔少香港人開始留意Zenith呢個品牌!

4.錶展動盪

Baselworld作為最大型的錶展,一直都受到全球關注,可惜Swatch Group主席Nick Hayek在七月指出,Swatch Group將會由2019年開始退出Baselworld,包括Omega、Longines、Blancpain、Glashutte Original、Tissot、Breguet等港人熟悉的牌子。隨後,AP及Richard Mille宣佈退出SIHH錶展,為錶界投下另一顆震撼彈!
 
呢個係對兩大錶展一個警告,於是在十二月時,SIHH及BaselWorld宣佈合作,在2020年將會無縫銜接,唔會再在1月及3月分別舉行,而係一齊喺4月尾緊接舉辦。近年各大品牌的宣傳開始轉投網絡,未知今次的合作,能否拯救傳統錶展呢個史無前例的危機?