纖薄而細膩 手動機芯三大優點

因為手動上鏈而對一隻錶卻步?咪住先,不妨了解多少少手動上鏈!論方便程度,其實手動機芯未必比自動機芯輸蝕,最重要係唔需要額外添加自動陀,可以完美體現機芯的精緻細膩,將機械錶的美麗表露無遺。

1. 快速上鏈

對於平日活動量唔大嘅人,例如久坐的上班族,其實未必可以令單靠日常活動的手腕擺動,而令自動手錶完全上鏈,最後可能仍要依賴手動上鏈,以免手錶停止走動。

手動上鏈的好處,就係可以定時一次過上滿鏈,而且過程快速,只要計算準確,就可以避免動力耗盡的意外!不過,要小心的是,初次接觸手動上鏈的人可能會「上爆鏈」,必須好好聆聽及訓練手感,知道幾時要停止上鍊。

2. 機芯纖薄、結構簡單

自動機芯的原理,就係多咗一個自動陀,疊加在手動部分的主體上,機芯厚度無可避免會增加。

至於手動機芯,構造相對簡單,零件較少,所以比較纖薄輕盈,而且保養及維修亦相對簡單便宜。

3. 完美展現機械錶的工藝

因為冇自動陀遮掩,所以錶迷可以盡情欣賞機芯各種細節,包括各種削角、拋光、打磨,以及精緻的螺絲、寶石、擺輪游絲等等,愈高級的手錶品牌,打磨得愈細膩,例如A. Lange & Söhne、Patek Philippe等,使用手動機芯的比例極高,以便佩戴者盡情欣賞它們自豪的作品~

Hand-wound watches :

Enquiries
Enquiries
Enquiries
Enquiries