IWC Pilot’s Watch Chronograph 大熱入門飛行錶

單係IWC Pilot’s Watch款式已經非常多,揀七日鏈好、Mark XVIII,定係年曆款呢?如果你初入錶壇,希望揀個大方、實用又靚仔的入門款,咁Ref.3777計時款一定係最好的選擇!

呢款Ref.3777係非常基本的計時款,小秒針盤設在9時方向,6時及12時方向分別係12小時計時及30分鐘計時,至於大秒針就係秒針時。另外,三點方向有日曆及星期顯示,十分方便。

配備的Santoni錶帶,係由意大利著名的皮具廠Santoni生產,全人手製作,出哂名上色細膩,單係上色已經有七個工序,之後再要剪裁、縫線、修飾皮帶等,相當繁複,三萬頭價錢的手錶都有一條靚錶帶,非常唔錯,亦相當易襯衫!

另一個重點,就係呢款Chronograph有好多顏色選擇,除咗封面的小王子特別版藍面啡帶,亦有黑面黑帶、啡面啡帶及鋼帶款等選擇,錶迷就唔洗怕搵唔到心頭好啦!

當然,有優點就有缺點,點解呢隻錶咁抵玩,就係因為佢並唔係用IWC全自製機芯,所以亦唔具備背透,可能有唔少人會覺得失望。雖然係咁,但係自製機芯款起碼貴兩倍,就算有折都要七萬起跳,如果你有呢個budget,當然亦有大把款式可以選擇,計時款Ref.3903及斯文款Ref.5010都係非常好選擇!不過,四萬樓下的話,又想要一定功能,Ref.3777一定當仁不讓奪冠~

-23%
Enquiries
-23%
Enquiries
Enquiries
Enquiries
-24%
Enquiries