戴住手錶打怪獸 Omega X Ultraman

Omega一向多搞作,限量款都極有話題性,估唔到今次Speedy Tuesday款竟然係向鹹蛋超人(Ultraman)致敬,勁有驚喜!

唔講唔知,原來1971年的第四輯超人《The Return of Ultraman》(超人歷險記)真係有出現過Speedmaster,成班隊員戴住Speedmaster戰鬥,所以話兩者好有淵源,唔係貪得意整㗎!
 
 
早在1967年時,Omega出過一款橙針Speedmaster Ref.145.012,鹹蛋超人作者圓谷英二覺得同超人的服裝非常相襯,加上又挾「月球錶」的盛名,與在宇宙誕生的超人及怪獸都有啲關係,於是在1971年推出的《The Return of Ultraman》,就大量出現呢隻Omega,所以佢向來有「Ultraman」的別名~ 今次的Speedy Tuesday限量款,其實就係復刻呢隻Speedmaster!
 
咁究竟呢隻錶點樣呈現鹹蛋超人特色?首先3時位置的分鐘計時,頭三分鐘特別用上橙色刻度,代表超人變身只能維持三分鐘;隨錶附送的錶帶更換器是超人變身器Beta Capsule形狀,極有心思;更換器可以發出紫外光,照在9時位置小秒針盤上,嗰個若隱若現的鹹蛋超人輪廓就會變為橙色,非常特別~
 
繼承Omega一貫精心設計packing的做法,今次六角形灰錶盒極有科技感,錶盒入面印有鹹蛋超人的模樣,擺喺枱做裝飾都完全唔失禮!
 
如果你對呢隻錶有興趣,都已經冇辦法循官方購買了 因為Omega昨日在Instagram公布今次限量版後,根據官方指,只係用咗短短1小時53分鐘17秒,限量2012隻就已經全部售罄!各位Omega fans,惟有下次緊貼官方IG喇!

3 thoughts on “戴住手錶打怪獸 Omega X Ultraman

    • Peggy Au says:

      Hello Jerry. 多謝查詢。Omega X Ultraman 暫時未可認購,請Keep follow 我地網頁and Facebook fan pages ,我木會持續更新最新消息。THX

Comments are closed.